Краще тримати рот на замку і здатися дурнем, ніж заговорити і розвіяти всі сумніви.
22 квітня 2021 р. о 13:00 в режимі онлайн на платформі GOOGLE MEET відбулась конференція Обласного методичного об’єднання викладачів фізики та хімії фахових коледжів Запорізької області. У засіданні взяли участь 27 представників закладів освіти.
На початку засідання з привітальним словом до присутніх звернулась Шеремет Наталя Василівна, голова МО викладачів фізики та хімії фахових коледжів Запорізької області, а також ознайомила їх з порядком денним.
По першому питанню Шеремет Н.В. торкнулась проблематики організації змішаного навчання в умовах адаптивного карантину. Доповідач висвітлила класифікацію основних моделей змішаного навчання і більш детально розглянула види ротаційної моделі. Особливу увагу було приділено «ротації лабораторій» та «перевернутому класу», які найкраще зарекомендували себе в організації освітнього процесу. Таким чином, використання сучасних технологій надання, обробки і передачі інформації вимагає від викладача володіння інформаційно - компʼютерними технологіями, а також, вміння змінювати функцію з позиції основного джерела і транслятора знань в менеджера освітнього процесу.
Надалі, з прикладом використання моделі «ротація станцій», з доповіддю виступила викладач ВСП «Запорізький фаховий коледж компʼютерних технологій Національного університету «Запорізька політехніка» Катаєва А.О. Доповідач поділилась досвідом організації проектної діяльності здобувачів освіти з предмету «Фізика».
Також, Катаєва А.О. розглянула цікаві інтернет-ресурси, за допомогою яких можливо створити проєкти не лише з фізики, а і з хімії та біології.
Завідувач навчальної лабораторії «Кластер моделювання 3D Science» нашого коледжу Запісочний А.М. розповів про створення єдиного інформаційного середовища освітнього процесу - корпоративного Google Classroom (використання пакета хмарних сервісів Google GSuite for Education), як забезпечення якості і прозорості проведення освітнього процесу. Також доповідач вказав на переваги використання цієї освітньої платформи.
Наприкінці засідання учасники долучились до обговорення досвіду використання різних платформ для реалізації дистанційного навчання в фахових коледжах. Зустріч пройшла в конструктивній обстановці, в дружній, доброзичливій атмосфері.